Tuesday, November 24, 2009

Luaskan Rangkaian Dengan Produk Berkualiti

Perniagaan Vemma

Vemma merupakan sebuah perniagaan keluarga yang diasaskan oleh BK Boreyko melalui syarikatnya New Vision yang berpangkalan di Scottsdale, Arizona, Amerika Syarikat. New Vision yang ditubuhkan pada 20 Mac 1995 ini berkembang pesat sehingga mencatatkan jualan runcit lebih dari USD1.3 bilion.

Sehingga kini, Vemma telah membayar lebih dari USD500 juta komisen kepada para ahlinya di US, Kanada, Australia, New Zealand dan Asia seperti Malaysia, Singapura, Indonesia, Filipina, Jepun, Taiwan dan banyak lagi. Kini Vemma juga mempunyai HQ di Jaya One, Petaling Jaya.

Produk Vemma

Melalui Program Nutrisi Vemma (Vemma Nutrition Program), pengguna boleh menikmati kelazatan jus manggis yang dihasilkan daripada ekstrak Pericap kulit manggis yang sememangnya terbukti secara klinikal kaya dengan anti oksidant bersama aloe vera dan teh hijau (green tea). Produk Jus Vemma dalam bentuk cecair ialah apa yang anda perlukan sebagai ‘supplement’ kerana ia mengandungi lebih 12 spektrum vitamin, anti oksidant, 65 sumber mineral organik yang penting dan JAMINAN 100% ‘money back guarantee’.





Produk Vemma terbukti berjaya merawat lebih dari 200 penyakit. Antaranya ialah:

- Osteoporosis
- Diabetes
- Darah tinggi
- Penyakit jantung
- Anti penuaan
- Kelemumur
- Penyakit Parkinson
- Mencegah Kebimbangan/Kegelisahan
- Mencegah kemurungan
- Mencegah kegemukan
- Mencegah ciri-birit
- Anti tumor & kanser
- Mencegah ulser (perut, mulut & dubur)
- Katarak & Glaukoma
- Lenguh sendi
- Batu karang & buah pinggang
- Penyakit gusi
- Mencegah dan merawat jangkitan fungus
- Alahan & merawat masalah kulit
- Jangkitan virus
- Membantu Mengurangkan Sakit Saraf
- Membantu Mencegah Dementia (Sejenis Penyakit Otak)

# Hanya dengan mengambil 2 sudu besar 2 kali sehari.


Kesihatan Anda Adalah Satu Aset

Kesihatan merupakan satu aset yang sangat penting dalam hidup kita. Perkembangan teknologi yang begitu pesat telah meningkatkan taraf kehidupan kita. Bagaimanapun, kita mula menghadapi ancaman penyakit-penyakit moden seperti Influenza A H1N1, penyakit jantung, tekanan darah tinggi, stroke, diabetes, barah, penyakit buah pinggang, kemurungan dan sebagainya. Malahan menurut laporan perubatan, 99.9% manusia kini meninggal dunia akibat PENYAKIT!

Mengapakah dalam zaman moden ini tahap kesihatan menjadi begitu kritikal? Puncanya adalah kerana persekitaran kita. Berlakunya pencemaran persekitaran, pencemaran udara, pencemaran air, kurang bersenam, masalah tekanan jiwa, gaya hidup yang kurang teratur dan pengambilan makanan yang TIDAK SEIMBANG!

Tubuh kita mengandungi lebih dari 6 trillion (6,000,000,000,000) sel. Sel-sel ini berlainan pula dari segi sifat dan keperluannya. Pengambilan makanan berkhasiat amat penting untuk menjamin kesihatan sel-sel metabolisme kita. Namun, dengan gaya hidup moden, cara pemakanan kita pun turut berubah. Ramai yang beralih kepada pengambilan makanan segera dan mengamalkan gaya hidup yang tidak seimbang.

Oleh itu, Vemma tampil menawarkan penyelesaiannya iaitu Program Nutrisi Vemma – ‘Mangosteen Juice + Essential Minerals’ yang terbukti secara klinikal berkesan untuk menampung kekurangan khasiat dan meningkatkan tahap kesihatan anda.


Adakah anda ingin menikmati Jus Vemma secara PERCUMA setiap hari di samping menjana pendapatan yang LUMAYAN? Daftar PERCUMA sekarang. Kami akan tunjukkan caranya.



Sila isikan maklumat dalam BORANG yang disediakan. Daftar PERCUMA! sekarang
!!

Nama Anda:

Nama Keluarga:

Telefon:

E-Mel:

Sahkan E-Mel :

Negara:

Saya Berminat Menjana Pendapatan Ekstra:



Capailah IMPIAN anda bersama VEMMA