Saturday, October 17, 2009

Salam VeMMA dari saya




Salam sejahtera,

Sebagai seorang ahli VeMMA yang telah mendapat manfaat daripada khasiat Jus VeMMA dan kehebatan sistem VemmaBuilder yang canggih. Nak tahu kenapa saya join VeMMA?

Pasti ada sesuatu yang menarik di VeMMA yang telah membuatkan saya join VeMMA..Ok, ini rahasianya..

Sebenarnya melakukan perniagaan VeMMA agak mudah kerana ianya dilakukan 100% secara online. Kita disediakan sistem autoresponder yang membolehkan kita mendapat downline dari seluruh dunia, dan membantu kita follow up prospek dengan mudah sehingga kita boleh mengembangkan rangkaian kita dengan mudah dan pantas. Bimbingan dari upline secara step-by-step dan berterusan sangat membantu saya menjalankan bisnes ini. Inilah salah satu kelebihan menjalankan VeMMA; teamwork bersama upline + downline semua.

Sebagai company networking yang menjalankan perniagaan online melalui internet, kita tak perlu jumpa orang, hanya dirumah atau di ofis, kita boleh menjalankannya. Trend masa kini Home-Based Business. Hatta orang yang pemalu seperti saya sebelum ini pun mampu menjalankan bisnes ini..

Dalam VeMMA, kita mengamalkan konsep bantu membantu. Kita hanya perlu membuka dua kaki, 1 kiri dan 1 kanan…kaki kiri, upline akan bantu dan berikan kita downline, kita hanya perlu fokus pada kaki kanan sahaja…

Dalam VeMMA, kita berpeluang mendapat hingga 10 bonus + 3 bonus VemmaBuilder. Bonusnya sangat menarik dan anda berpeluang mendapat RM3,800 sehingga RM95,000 seminggu. VeMMA membayar secara mingguan, bukannya bulanan.

Saya harap anda terus setia melayari blog saya ini untuk mendapatkan maklumat-maklumat penting tentang bisnes ini. Jika anda belum lagi tersenarai dalam network VeMMA, sila register untuk free tour dan saya akan melimpahkan downline spill over saya secara serta merta & percuma untuk anda.

Segeralah bertindak kerana PELUANG TERBAIK ini tidak akan menunggu anda. ANDA CEPAT ANDA DAPAT...

Sila isikan maklumat dalam BORANG yang disediakan. Daftar PERCUMA! sekarang!!

Nama Anda:

Nama Keluarga:

Telefon:

E-Mel:

Sahkan E-Mel :

Negara:

Saya Berminat Menjana Pendapatan Ekstra:



Capailah IMPIAN anda bersama VEMMA





Bagi anda yang telah menjadi Pre-Enrollee, sila upgred keahlian anda dan bersiap sedia untuk menggegarkan 57 negara secara part time hanya dari PC/Laptop di rumah anda. Selepas upgrade anda akan diberikan satu Landing Page seperti berikut:

http://www.vemmabuilder.com/VID anda
Cth: http://www.vemmabuilder.com/701592205 (VID saya)

Sebarang pertanyaan boleh anda email kepada saya di zakri.vemma2u@gmail.com