Tuesday, August 25, 2009

Pakej Vemma Ultimate Pack...



Beberapa orang masih keliru tentang pakej produk yang terbaik dan ada meminta saya recommendkan pakej produk yang terbaik.

“Tuan, boleh tolong recommendkan saya pakej produk yang terbaik? Yang boleh bagi income sangat2 lumayan pada saya.”

Jika ANDA juga seperti orang di atas, saya cadangkan ANDA ambil pakej Ultimate. Semua leader yang hebat dan berjaya juga ambil pakej Ultimate. Tiada paksaan untuk ANDA…saya cuma bagi recommend sahaja.

Kelebihan Pakej Ultimate

1) Layak fast start bonus RM1520 (USD400) berbanding hanya USD250 jika kita join dgn pakej yg lain. - untung utk dapat bonus/extra income yg cepat di permulaan

2) Free maintainence 6 bulan, tak perlu active account. Just focus pada bisnes shj. Sangat baik di permulaan supaya tak tertinggal utk mendapat bonus daripada group/network.

3) Maximum payout per week layak mendapat USD25,000 berbanding. Single Pack=USD1000, Double Pack = USD1000, Silver Pack = USD 10,000. - kita buat bisnes ini adalah utk jangka masa panjang, jadi adalah terbaik utk syorkan pada business partner kita utk mendapat payout yg tinggi..if not, kita dah menyekat potensi kewangan mereka.

4) Upgrade ke status ultimate hanya SEKALI SEUMUR HIDUP. Lepas itu, ANDA nak maintain dgn single pun tak mengapa! ANDA tetap status Ultimate utk menikmati kesemua faedah di vemma.

5) Jika ANDA telah join ke pakej selain Ultimate, ANDA diberi masa 90 hari untuk upgrade ke status yg lebih besar iaitu Ultimate, selepas tempoh tersebut, ANDA tidak akan mendapat faedah2 dan kelebihan2 status Ultimate lagi. Walaupun ANDA membeli Ultimate pakej selepas itu, tetapi status ANDA masih dgn yg lama, tidak Ultimate. Jadi upgrade ke Ultimate hari ini! Jadi di permulaan, adalah yg terbaik jika kita galakkan business partner kita join dengan Ultimate Pack terus, tidak membazir duit utk membeli berulangkali.

6) Kita lebih yakin untuk buat bisnes ini, kerana kita serious, Ultimate hanya berharga RM5130, tetapi jika kita promote Ultimate juga di bawah kita, fast start bonus ialah RM1520!! almost 42% payout untuk satu pakej. Yang tertinggi !!!

7) Product kita akan dapat sebanyak 15 pek bersamanan 30 botol produk VeMMA, boleh jual runcit 1 botol (RM380/pek) atau buat sample. Dan apabila kita consume vemma utk jangkamasa yg panjang, kesan yg baik utk kesihatan kita juga akan meningkat dan akan meningkatkan lagi keyakinan berkenaan perniagaan kita.

8) Selepas ANDA upgred ultimate status anda GOLD LEADER . dan income tiada limit. membolehkan ANDA mendapat payout RM95000 seminggu.

Sila isikan maklumat dalam BORANG yang disediakan. Daftar PERCUMA! sekarang!!

Nama Anda:

Nama Keluarga:

Telefon:

E-Mel:

Sahkan E-Mel :

Negara:

Saya Berminat Menjana Pendapatan Ekstra:



Capailah IMPIAN anda bersama VEMMA