Saturday, October 17, 2009

Pengenalan Bisnes Vemma

Blog ini adalah untuk memberi info dan panduan kepada pengunjung tentang Vemma, sebuah perniagaan baru di Malaysia tetapi telah lama di dunia.

Ianya telah bertapak di 57 buah negara termasuklah negara kita Malaysia, beberapa bulan yang lepas. Vemma adalah sebuah syarikat multinasional dan sah di sisi undang-undang. Modal berbayarnya melebihi 100 juta dan di bawah, merupakan lesen AJL (Akta Jualan Langsung) yang diluluskan.



BARU DI MALAYSIA..... PASTI BERGEGAR.. TERBUKTI DI USA dan 57 negara


Ia adalah program online business melalui internet. Ianya telah lebih 13 tahun di USA dan baru membuka office di Malaysia. Kebanyakkan leader2 di Malaysia berdaftar kepada downline USA setahun yang lalu.

Semua leader2 telah memperolehi pendapatan lebih USD2000/seminggu. Semua proses pendaftaran, latihan dan penghantaran adalah melalui Internet. Jadi anda boleh berniaga 24 x 7 dan dimana-mana sahaja di 57 negara.


Daftar PERCUMA Di Sini!

Pertama, anda lihat e-mail terdahulu, anda dah dapat temporary ID dan password.
Jika anda belum mempunyainya. Sila daftar secara PERCUMA di sini.

Masuk laman www.vemmabuilder.com dan masukkan id tersebut. Di dalam website tersebut ada menceritakan step-step seterusnya sehingga anda join dengan sekurang-kurangnya membeli 1 pack vemma product. Setelah itu anda diberikan web site percuma untuk di iklankan keseluruh dunia.


Product ini adalah daripada jus manggis yang paling bagus untuk antioksidan in the world diakui lebih 350,000 pakar dan doktor. (Product USA), billion company. Product ini boleh menyembuhkan lebih 200 jenis penyakit kronik seperti, cancer, kencing manis, darah tinggi, jantung, migrane, awet muda, hepatatis A dan banyak lagi. Dan produk ini halal.





Anda akan diberikan percuma downline dengan banyak sekali untuk 1 line daripada upline2 anda kerana ianya ada 2 line sahaja sistem matrik.

Tugas anda cuma hanya mengiklankan sahaja website anda. Ia baru membuka office di Malaysia dan berlesen AJL, dan telah lebih 10 tahun di USA. Ramai ahli2 baru dah memperolehi pendapatan lebih USD1000/week dan ada yang mencecah USD3000/week.

Anda bagaimana? Bertindak sekarang kerana anda adalah ahli-ahli yang terawal.




Daftar PERCUMA sekarang!